piątek, 14 października 2016

Nowości

Witajcie, witajcie

Zaniedbałam ostatnio bloga, ale już się poprawiam :-) maskotki które ostatnio powstały:

Smutny borsuk,wzór z gazetki "I love amigurumi", Anna Specjalna

Maskotka ma około 30 cm i jest wykonana z włóczki Eweryday New Tweed i już niedługo będzie do wygrania ale to za chwilę.




Sezon zimowy, również uważam za otwarty, pierwsze bałwanki i mikołajki już gotowe, te już niedługo wyruszą do Dubaju :-)



Teraz trochę prywaty :-) ozdoby do plecaka mojej córci.




i miś dla mojego chrześniaka na jego pierwsze urodzinki :-)


Wyzwanie :-) ksiądz proboszcz dla księdza proboszcza na jego imieniny, mam nadzieję, że się spodoba



i ostanie, lalunia i Elsa - breloczek






teraz obiecany KONKURS na moim profilu na facebooku mam już ponad 100 lików i z tej okazji ogłaszam konkurs, każdy kto polubi i udostępni zdjęcie konkursowe na swoim profilu weźmie udział w losowaniu smutnego, słodkiego borsuka
konkurs trwa od dziś tj. od 14.10 do 21.10, 22.10 nastąpi losowanie nagrody, zapraszam



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz