piątek, 10 stycznia 2014

Zamotka

Hej, nauczyłam się robić szalik zamotkę na palcach, bez szydełka i drutów, tu jest wszystko dokładnie pokazane, tylko tu jest robiony jeden długi sznurek
http://www.youtube.com/watch?v=ZgyYyWE8dDQ&noredirect=1

Ja robiłam 2 czerwone, 2 szare i 2 białe sznurki, robiłam z nich jeden warkocz, zawinęłam go 3 razy i zszyłam
Moja zamotka


a to początek zamotki, którą robi sama moja córka, ma 5 lat, więc jak widać jest to naprawdę prosty i szybki sposób


a tu córcia zrobiła dla koleżanki na urodziny, bransoletkę, ja tylko kwiatka dorobiłam



Dodam jeszcze kilka zdjęć mojej zamotki, żeby lepiej było widać jak ją połączyłam




2 komentarze:

  1. O, wydaje mi się, że potrafię ta zrobić. c:
    A ten warkocz będzie jako szalik? Ładnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  2. tak, zawinęłam go trzy razy, zszyłam tak żeby nie było widać połączenia i noszę go jak szalik

    OdpowiedzUsuń